Digital marketing

Bliv set på Google

”Det bedste sted at gemme et lig, er på side tre på Google” – en kendt vending indenfor den digitale marketings verden. Det er en kendsgerning, at så godt som ingen kigger der. Hvis man vil gøre sig forhåbninger om at blive fundet på Google er det, derfor vigtigt at lave et godt grundarbejde. Sørg for at de ord du bliver fremsøgt på, er relevante i forhold til indholdet på din hjemmeside.

Tale er sølv – tavshed er Guld!
Men kontent og kontekst er kronjuveler i dit online kongerige

Hvad er det DIT publikum, søger på?
Det er vigtig at få klarlagt de bedste søgeord, både fra professionelle og fra private, da der godt kan være forskel på termerne. Et eksempel kan være fagtermer indenfor træning ”cardio”, hvor den almindelig motionist bruger ”pulstræning”.
Begge ord er vigtige, da målgruppen ofte er bred og tæller folk fra begge lejre.
Men pas på ikke at tale et fagsprog dit publikum ikke forstår, uden at forklare betydningen med “menneskesprog”.

Annoncering

Når du laver annoncer til de digitale medier, er det en god idé at bruge de samme ord og termer. Det har både indflydelse på at ramme den rigtige målgruppe og samtidig også den rigtige pris. For prisens vedkommende er der dog adskillige faktorer, der spiller ind bl.a. relevansen af annoncen i forhold til hjemmesiden og den valgte målgruppe.

Et kæmpe og til tider uigennemskueligt univers, som vi kan hjælpe dig – både godt i gang med, men som en løbende sparringspartner.

Det digitale univers

Opsætning af det digitale univers, så du kan komme godt i gang – det klarer vi nemt. Den daglige drift understøttes herunder bl.a. af udarbejdelse af et årshjul, hvor alle relevante begivenheder for dit firma markeres, så det kan bruges i dine opslag og reklamer, og vi forfatter i tæt samarbejde med dig relevante og spændende tekster til både din hjemmeside og til dine opslag på de sociale medier.

Email marketing

Er email-marketing hvad du satser på, så hjælper vi med udarbejdelse af bl.a. freebies eller seriemails til dine kunder og opsætning af landingssider – naturligvis i tæt samarbejde med dig og dit firma.

Kontakt os gerne og hør mere om hvad vi kan gøre for at få dig frem i den digitale bus.